quinta-feira

.

13-555

Το πρωί που ξυπνάω δε θέλω να βγαίνω από το σπίτι κι άν πρόκειται να βγω χρειάζομαι χίλια έξι χρόνια ησυχίας να φορέσω κεφάλι να μοιάζω και γω λίγο με σας άνθρωποι, κι ακόμη κι αν εγώ είμαι σίγουρη πως το φόρεσα σωστά, εσείς πάλι κοιτάτε περίεργα σα να ξέρετε πως κάτι λείπει απο 'κει. Έχω πάψει εδώ και χρόνια να συγκρίνομαι με το οτιδήποτε για δυο λόγους. Πρώτον γιατί πάντα στο τέλος είμαι λίγο πιο κάτω από όλα και δεύτερον γιατί πάντα στο τέλος όλα είναι λίγο πιο πάνω από μένα. Γιατί κάνεις αυτή τη δουλειά; Αφού γεννήθηκες για να σερβίρεις εμένα κι εγώ γεννήθηκα για να σου χορεύω. Όχι ψέματα. Γεννηθήκαμε για να οδηγάμε χιλιόμετρα μέχρι να φτάσουμε ο ένας τον άλλο, μια προς τα κάτω και μια προς τα πάνω. Σπίτι σου, μου ,μας, όλα τα σπίτια, σπίτια μας. Θυμάσαι πόσο ανάποδα ήταν όλα πριν ένα χρόνο; Εγώ καμιά φορά που το θυμάμαι πονάνε τα κόκκαλά μου με την αποτυχία μου να ευτυχήσεις. Είμαι εδώ τώρα ανάμεσα σε ανθρώπους που κάθονται δεξιά μου κι αριστερά μου κι εσύ προσηλωμένος στη δουλειά, αν λιποθυμήσω μπορεί να μην το καταλάβεις. Δεξιά μου άνθρωποι κι αριστερά μου κι άλλοι. Με πνίγουν λίγο, κάθονται πολύ κοντά, καμιά φορά ακουμπάνε οι αγκώνες μας, τόσο κοντά, ακούω τί λένε με τους διπλανούς, τους βαριέμαι, δεν ξέρουν τίποτα για μένα, δεν ξέρουν τί είμαι, ούτε τί θα γίνω , ούτε τί είσαι, ούτε τί θα γίνουμε. Είμαι ξένη σε όλους, ξένη απ' όλους, ξένη απ'τα δεξιά, ξένη απ' τα αριστερά, ξένη απο πάνω και κάτω. Μόνο εγώ είμαι ο δικός μου άνθρωπος κι ευτυχώς που εγώ δε θα με προδώσω ποτέ. Είναι κι άλλο νύχτα, κάθομαι πολλές ώρες σ' αυτή τη θέση κι ο κώλος μου πόνεσε. Δεν θα έχω ποτέ ένα γυναικείο κεφάλι με μαλλιά να ανεμίζουν. Δεν μπορεί κανείς ποτέ να χαϊδέψει το κεφάλι μου αυτό το ξέρω, κι έτσι αφήνω αυτούς που με νοιάζουν να το χαϊδέψουν από μέσα. Τουλάχιστον χαίρομαι γιατί έχω καμμένο κεφάλι απ' έξω. Δεν διορθώνεται αλλά δεν θα μου αλλάξει ποτέ και τον προσανατολισμό όπως αν ήταν καμμένο απο μέσα. Καμαρώνω άλλα συστατικά μου κι εγώ. Ξέρω οτι έχω τα πιο ωραία βυζιά του κόσμου. Αυτό μου αρκεί για να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μαζί μου. Θα έλεγα πάντα ψέματα αν ήξερα πως τα ψέματα δεν αποκαλύπτονται. Αποκαλύπτονται όμως και τότε σε κάνουν αν νιώθεις σαν ένα βρωμερό σκουπίδι μέσα σε έναν πεντακάθαρο ωκεανό, που ότι κι αν γίνει δε βουλιάζει. Είναι πάντα εκεί και φαίνεται, σημάδι και σημαδούρα και χρειάζεται χρόνός μέχρι τα κύματα να το παρασύρουν μακρυά. Παίζω παιχνίδια με αεροπλάνα, τα απογειώνω και μετά τα ρίχνω στο έδαφος και νευριάζομαι που αυτό το παιχνίδι δεν δείχνει το αεροπλάνο μου να σπάει σε κομμάτια. Είναι έντιμο να παίζω Flight Simulator και λυπάμαι όσους παίζετε Life Simulator με επιτυχία. Η πλειοψηφία των αντρών έχει το όνομά σου αλλά κανείς δεν ονομάζεται έτσι. Έχεις ένα κοινό εκνευριστικά κοινό όνομα και ξέρω άλλους χίλιους τέτοιυς αλλά κανέναν δεν μπορώ να φωνάξω έτσι και κάθε φορά που ακούω ανθρώπους να σε φωνάζουν καταλαβαίνω πως όλοι σε φωνάζουν αλλιώς απο μένα κι όταν φωνάζεις κάποιον κλητική πτώση δεν το λένε οι γραμματιζούμενοι; Στο σύμπαν μου οι υπόλοιπες γυναίκες δε μου μοιάζουν εσύ το ξέρεις καλά αυτό. Νιώθω πολύ γυναίκα πια και ποτέ δεν ήμουν το χαζοζαρούμενο παιχνιδιάρικο ντροπαλό κοριτσάκι, ήμουν γυναίκα από τότε που γεννήθηκα κι αν δεν είχαν συμβεί όλα αυτά δεν θα έκοβα ποτέ αυτη τη γελοία φράτζα των κοριτσιών. Ποτέ δεν ήθελα να μοιάζω σε κανέναν. Ρεύομαι και χύνω σαν άντρας και δεν επιτρέπω σε κανέναν να με θεωρεί φίλη του αν εγώ δεν το θέλω. Μ' αρέσει που ξέρω να βάζω όρια στους ανθρώπους χωρίς να γίνω αγενής. Θυμώνω που εσύ δεν το ξέρεις. Μαυριδερός πάλι ο αριστερός ώμος από το αυτοκίνητο. Στρίβουμε τσιγάρα με τα ίδια χέρια που σκουπίζουμε τον κώλο μας όταν χέζουμε και παραμυθιάζουμε τους ανθρώπους με το ίδιο μυαλό που παραμυθιάζουμε τον εαυτό μας. Ετοιμάζομαι να κάνω ένα βήμα τώρα προς εσένα και σου υπόσχομαι να μη σου μοιάσω και κάνω πίσω μετά... Ξέρω μπορεί να θυμώσεις τώρα αλλά χέστηκα. Εγώ είμαι σκληρή πουτάνα με εκείνους που αγαπάω. Αν σου πω ποτέ ψέματα να ξέρεις πως δεν σε είχα αγαπήσει ποτέ. Ααααα και αφού δεν έχω γυναικεία μαλλιά, ούτε πόδια να ανεμίζουν, γιατί μ' αγαπάς;